۱۳۸۹/۷/۲۷


  بدنام

  بدنام آهنگی‌یه از عباس قادری، که برا یه فیلمی اجرا کرده بوده. اینی که اینجا گذاشتم لایوِشه. روده درازی نمی‎کنم. فقط اینکه آهنگ بسیار آشنا و صمیمی‌یی‌یه. شوروعِ بسیار خوبی داره. آدم غریبی نمی‌‌کنه باهاش. راهش می‌ده. بعدشم قادری یه جورِ خوبی شورو می‌کنه خوندنش. صادقانه می‌خونه. آدم می‌پذیره حرفشو. اینجور نیس که بگه «ای خدا من چه کنم با این همه رسوایی» و حس کنی داره فق یه چیزی و می‌گه، خولوص نداره، به اون درموندگی نرسیده. واقعن رسیده.

  قسمت مورد علاقه یِ من اونجاس که «والله حیف ازین زمین که رویِ اون پا می‌ذاری/ به گوش فلک رسید بانگِ هوسرانیِ تو» که اوجِ قضیه اینجاس که می‌گه «بانکِ هوسرانیِ تو»... همین چیزاشه که آدمو پر می‌کنه. :).


  -تقدیم به کاوه-



۲ نظر:

  1. inja font e farsi nadaram o bayad Pinglish benevisam.
    Eshghami Shedili! delam barat ye zarre shode

    پاسخحذف
  2. یادمه بعد یه عمر گمراهی
    میزدم بوسه به لب های زنی هر جایی

    عرق شرم و ندومت به تنم میپیچه
    ای خدا من چه کنم با این همه رسوایی

    پاسخحذف